موقع كمال أجسام - BODYFLEX

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كمال اجسام II تخسيس II صور ابطال II فيديوهات تدريبية عالمية II مكملات غذائية II منشطات

3 مشترك

عجايب من داخل الجيم

zoza 2020
    zoza 2020

عجايب من داخل الجيم Empty عجايب من داخل الجيم

مُساهمة من طرف zoza 2020 الأربعاء مارس 30, 2011 1:01 am

اولا السلام عليكم احب اكون ضيف خفيف عليكم ويعجبكم الموضوع
    1 فى واحد تطق فى دماغو ويقولك انا عايز العب حديد تبص تلاقى واحد صحابو يفضل يضحك عليه هههههههههه حديد انتا شيفنى ويفضل يعقد فى الواد يقوم ميروحش
    2 واحد راح عمل اشتراك ولعب شهر ولسه جسمو زى ماهوه يقوم رايح للكوتش بقولك يا كابتن نفسى ازيد شويه اعمل ايه الكوتش بص يا بنى ها جبلك حاجه هتخليك جامد ده غلط ليه كده جامد وبطل وهخليك عامل زى الدبابه وحورات والناس مشس فهامه حاجه كلو عامل فيها كابتن وفاهم
    3 واحد بيلعب حديد وجسمو رفيع تلاقى الناس اللى فى الجيم ايه يابنى ده انا ما بزدنش خلاص ههههههه وضحك (اولا فى حاجه اسمها اعصاب حديد )فى ناس بتبقى جمسها رفيع بس اعصبها اوووووف مشاء الله وناس تانيه اجسام وتلاقيها اخخخخخخخخ ملهاش لزمه )
    4 عجايب االتمارين مثلا البنش المقلوب تيجى تلاعبو تلقى واحد يقولك اوعى تلاعبو تانى تقولو ليه يقولك بيجب عمه هههههههه ليه يقولم علشان انتا مقلوب والدم بينزل فى مخخ وبيقسر على العين عجيب طب ما لاعب اليوجا بيفضل مقلوب بالسعات بيحصلو حاجه

تلاقى بقى عجايب االلاعب الجديد بيعدل على القديم
    فى ناس بقى تقولك انا كنت رفيع ورحت عملت قرص وبقيت كده روح اعمل طيب اسئل نفسك تعمل ليه ليه ما تبنيش نفسك على الطريقه الصحيحه ده سيبك منو واتمرن كويس واتاكد ان الامل موجود وصلى الفرد بفردو واوعى تسيب الجيم مهما كان وبكره هتكون حاجه كويسه وتاكد ان الرياضه اخلاق واياك والغرور
    اسف على هذه الاطاله وادعو لى بالهدايا
    Mr.RaiDer
    Mr.RaiDer
    مؤسس فـلـكـس
    مؤسس فـلـكـس

عجايب من داخل الجيم Empty رد: عجايب من داخل الجيم

مُساهمة من طرف Mr.RaiDer الأربعاء مارس 30, 2011 6:35 pm

وعليكم السلام يا باشا منور المنتدى

وكلك اخلاق والله

وفعلا اللى انت قولته دة حقيقة وانا من الناس اللى اتعدل عليها من ناس جديدة

واكبر غلط فعلا زى ماقولت ان واحد يلعب شهر ويلاقى نفسه لسه رفيع ويروح للكابتن والكابتن

يرشده على مكملات غذائية ويدمنها يبقة ميعرفش يلعب اذا خد مكمل والنمو بتاعه هيبقة هشاشة

الصح انك تلعب اطول فترة ممكنة من الجيم مثلا سنتين وبعدها تفكر تاخد مكملات غذائية ليه

لانها اسمها مكملات غذائية مش حاجة أساسية وتجهد نفسك على الفاضى وتحاول تكبر شكل العضلة وانت لسه مأسستهاش اصلا بتكبرها بتأسيس عن طريق المكمل ودة اكبر غلط

تكون لسه مأسستش العضلة وخدت مساحتها على هيكل جسمك وتروح واخد مكمل يعنى بتطلعها بالعافية

والحديد دة مسألة وقت وصبر كبير اوى اوى اوى

يعنى تحاول تتعايش معاه اكنك موظف حكومى مثلا تروح على اساس تمرين روتينى بتقضيه

انما تروح تلعب شهر وتقول انا مزدتش ليه حوار مرفوض جدآ بجد ناس حتشل والكباتن

ما بيصدقو يلاقو واحد غلبان ميعرفش ايه الصح من الغلط يقومو مدبسين الغلبان

واكتر حاجة بتفيد العضلة اثناء ما تأخذلها اى مكملات هى فى وقت التسخين

مش بمعنى التسخين قبل التمرين لاء

انا قصدى انك تلعب سنة ونص مثلا او 2 وتاخد مكمل بعدها تكون خلاص انت أسست العضلة

وخدت شكلها واترسمت على الجسم والعضل كبر تقوم تضخمه عن طريق المكمل ودة الصح

ويكون فعلا واحد شايف نفسه جسمو جميل بس رفيع ومع مرور الوقت هيبقة ضخم وجميل وسمبل

وواحد يلاقيه بيتكلم انه عايز يروح يتمرن صاحبه يحبطو وفى الاخر مايروحش

اللى بيحبط دة فاكر انه المفروض عشان يفكر فى يوم انه يلعب حديد لازم يبقة ضخم طبيعى عشان خاطر يعرف يتمرن هههههههههههههههه

ناس متخلفة وجميع الابطال الكبار المشهورين مثل

Ronnie Coleman

Jay Cutler

Shwan Ray

Markus Ruhl

كل دوول كانه رفيعين جدآآآآآآآآآآآآ بصورة متتخيلهاش

مع الوقت بقو زى مانت شايف لانهم كرسو حياتهم للتمارين

والله المستعان واللهم اهدنا فى من هديت وعافنا فى من عفيت

clown
    عمران العباس
    عمران العباس

عجايب من داخل الجيم Empty رد: عجايب من داخل الجيم